Why knowledge matters in curriculum : a social realist argument /
Autor principal: | Wheelahan, Leesa |
---|---|
Formato: | Libro electrónico |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
Abingdon, Oxon [England] ; New York, NY :
Routledge,
2010.
|
Colección: | New studies in critical realism and education
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://elibro.net/ereader/ufasta/133313 |
Aporte de: | Registro referencial: Solicitar el recurso aquí |
Ejemplares similares
-
Knowledge and identity concepts and applications in Bernstein's sociology /
Publicado: (2011) -
Discurso y pedagog�ia : poder, control y educaci�on en Basil Bernstein /
por: D�iaz Villa, Mario
Publicado: (2019) -
Towards a sociology of pedagogy : the contribution of Basil Bernstein to research /
Publicado: (2001) -
Basil Bernstein : the thinker and the field /
por: Moore, Rob, 1946-
Publicado: (2013) -
The politics of knowledge in education /
por: Rata, Elizabeth, 1952-
Publicado: (2012)