The SAGE handbook of marketing theory /

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Maclaran, Pauline
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: Los Angeles, [CA] ; London : SAGE, 2010.
Materias:
Acceso en línea:https://elibro.net/ereader/ufasta/132153
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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245 0 4 |a The SAGE handbook of marketing theory /  |c edited by Pauline Maclaran [and others]. 
246 3 |a Marketing theory 
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300 |a 1 online resource (xviii, 523 pages) :  |b illustration 
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504 |a Includes bibliographical references and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Marketing  |x Philosophy. 
650 0 |a Marketing  |v Handbooks, manuals, etc. 
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