Conversations between pedagogy and architecture: the experience of an educational/cultural citadel in Antioquia (Colombia)
Universidad de Antioquia, as requested by Secretaría de Educación para la Cultura de Antioquia, is in charge of the participative construction of an administrative model in the State of Antioquia’s sub-regions of Bajo Cauca, West, and South West. Specifically, this project pretends to support the de...
Autores principales: | Ortegón, Eutimio, Yarza de los Ríos, Alexander, Calderón, Hader, Herrera, Fernando |
---|---|
Formato: | Artículo publishedVersion Artículo revisado por pares |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad de Antioquia
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://aprendeenlinea.udea.edu.co/revistas/index.php/revistaeyp/article/view/9787 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=co/co-062&d=article9787oai |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The poetics of the homeric citadel /
por: Zekiou, Olga
Publicado: (2019) -
El pensamiento pedag�ogico del siglo XX y la acci�on educativa del siglo XXI /
Publicado: (2016) -
Architecture : the making of metaphors /
por: Fez-Barringten, Barie
Publicado: (2012) -
Pedagogy of solidarity /
por: Freire, Paulo, 1921-1997, et al.
Publicado: (2014) -
Dwelling with architecture /
por: Kemsley, Roderick
Publicado: (2012)