The loyalty effect : the hidden force behind growth, profits, and lasting value /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Reichheld, Frederick F.
Otros Autores: Teal, Thomas, 1937-
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Boston, Mass. : Harvard Business School Press, c1996.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 1 |a Reichheld, Frederick F. 
245 1 4 |a The loyalty effect :  |b the hidden force behind growth, profits, and lasting value /  |c Frederick F. Reichheld with Thomas Teal. 
260 |a Boston, Mass. :  |b Harvard Business School Press,  |c c1996. 
300 |a xii, 323 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 311-314) and index. 
650 0 |a Customer relations. 
650 0 |a Consumer satisfaction. 
650 0 |a Job satisfaction. 
650 0 |a Labor productivity. 
650 0 |a Loyalty. 
700 1 |a Teal, Thomas,  |d 1937-