A first course in business statistics /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: McClave, James T.
Otros Autores: Benson, P. George
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: San Francisco : Dellen, 1989
Edición:4th. ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 |a McClave, James T. 
245 1 0 |a A first course in business statistics /   |c James T. McClave, P. George Benson 
250 |a 4th. ed. 
260 |a San Francisco :   |b Dellen,   |c 1989 
300 |a xviii, 730 p. ;   |c 23 cm. 
504 |a Incluye bibliografía 
505 0 |a Chapter 1. What is statistic?. Chapter 2. Graphical descriptions of data. Chapter 3. Numerical descriptive measures. Chapter 4. Probability. Chapter 5. Discrete random variables. Chapter 6. Continuous random variables. Chapter 7. Sampling distributions. Chapter 8. Estimation and a test of hypothesis single sample. Chapter 9. Comparing two or more populations means. Chapter 10. Comparing two or more population proportions. Chapter 11. Simple linear regression. Chapter 12. Decision analysis using prior information. 
650 4 |a ESTADISTICA PARA NEGOCIOS 
653 |a MATEMATICAS 
700 1 |a Benson, P. George 
930 |a MATEMATICAS 
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