The generation of a higher training proposal from design thinking
Today's society constantly demands solutions to complex problems; in many cases, the solution’s searching processes do not fit in the traditional cognitive processes. In the framework of digital culture, it is necessary to update the knowledge of education professionals in disruptive methodolog...
Autores principales: | Bossolasco, María Luisa; Universidad Nacional de Tucumán, Casanova, Beatriz Adriana; Universidad Nacional de Tucumán, Enrico, Eugenia Elizabeth; Universidad Nacional de Tucumán, Dos Santos, Daniel Andrés; Universidad Nacional de Tucumán, Enrico, Roxana Judith; Universidad Nacional de Tucumán |
---|---|
Formato: | Artículo publishedVersion |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/22991 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=ar/ar-001&d=article22991oai |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Profiles of TIC appropriation and academic performance in university students. A case study using learning analytics
por: Bossolasco, María Luisa, et al.
Publicado: (2018) -
The generation of a higher training proposal from design thinking
por: Cuello, Silvina
Publicado: (2018) -
Catalogo 1969-70, Carreras universitarias y planes de estudios, reglamentos normativos
por: Tucuman, Universidad Nacional
Publicado: (1969) -
Diploma de la Universidad Nacional de Tucumán
por: Universidad Nacional de Tucumán
Publicado: (2014) -
Universidad Nacional de Tucumán 1914-2004
por: Universidad Nacional de Tucumán
Publicado: (2013)