Quality control and continuous improvement in a passenger transport company
From the implementation in the companies of the methodology of continuous improvement of processes, as an essential part of a quality - based management, various analyses and studies are carried out based on statistics in order to determine the variability of a given proc...
Autor principal: | Chahin, Tomás |
---|---|
Formato: | Artículo publishedVersion |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
CIMBAGE - IADCOM - Facultad de Ciencias Económicas - Universidad de Buenos Aires
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://ojs.economicas.uba.ar/CIMBAGE/article/view/1213 https://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=cimbage&d=1213_oai |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Continuous improvement strategy through quality management, social responsibility and digital transformation. The case of the Dirección General de Rentas, Province of Corrientes
por: Boleas, Fabián, et al.
Publicado: (2024) -
ASSESSMENT AS A MANAGEMENT TOOL FOR CONTINUOUS IMPROVEMENT
por: Nigro, Stella Maris
Publicado: (2016) -
Mastering statistical process control a handbook for performance improvement using cases /
por: Stapenhurst, Tim
Publicado: (2005) -
Algunas tendencias actuales en el desarrollo de metodología estadística para la mejora continua
por: Righetti, Andrea F., et al.
Publicado: (2023) -
Correlación entre la comunicación organizacional y los procesos de mejora continua.
por: Vespa, Daniela
Publicado: (2022)