ASSESSMENT AS A MANAGEMENT TOOL FOR CONTINUOUS IMPROVEMENT
The assessment is conceived as a management toll as it represents a process associated with the improvement and integrates into planning objectives and institutional strategies.The perspective calls for actors in the institutions to perform a critical reflection on its objectives, the capabilities i...
Autor principal: | Nigro, Stella Maris |
---|---|
Formato: | Artículo publishedVersion Artículo revisado por pares |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Instituto de Investigación en Administración, Contabilidad y Métodos Cuantitativos para la Gestión
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://ojs.economicas.uba.ar/metodosexperimentales/article/view/1660 https://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=metodosex&d=1660_oai |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Evaluar en las prácticas: un nuevo desafío para el profesorado de Historia
por: Cejas, Elvira Isabel, et al.
Publicado: (2021) -
Evaluación de un repositorio institucional a través de NDSA Levels: Caso CIC Digital
por: Tettamanti, Santiago, et al.
Publicado: (2022) -
Sistema de acreditación de la Agencia de Acreditación de la Red Latinoamericana de Cooperación Universitaria
por: Beker, Victor Alberto
Publicado: (2013) -
Continuous improvement strategy through quality management, social responsibility and digital transformation. The case of the Dirección General de Rentas, Province of Corrientes
por: Boleas, Fabián, et al.
Publicado: (2024) -
Impact evaluation for school-based management report /
por: Gertler, Paul, 1955-
Publicado: (2007)